Godnatt läsare!

Tänkte berätta lite kort om dagen. Började med mattelektion, efter det var det lunch och på historian glodde vi på Arn Tempelriddaren. Det var riktigt skönt att se på film en lektion. Dessutom så är ju Arn inte direkt en 2 timmar lång faktafilm från sent 90tal. Vilket är ett plus i kanten! Jag tyckte faktiskt att den var väldigt bra och spännande. Och Arn är fan i mig snygg också. Har inte lagt märke till det förut. Hehehehehehe.

Efter skolan var jag och Ellen på Waynes och fikade. Vi smidde onda planer och snackade skit. Knäppte ingen bild på maten dock (älska matbilder!). Men min kladdkaka och jordgubbsmoothie var väldigt god! Och dyr! Men det lever jag med. *Rikskupooooongeeeer, rikskupooooongggeeeeer*

Senare på kvällen drog jag med mig Isabelle på Gold's och tränade. Och det första vi gör när vi kommer dit är att springa in i Dennis som vi gick med på Höglunda. Det var trevligt att träffa han igen och snäääcka lite! Det var meningen att vi skulle köra Body Balance (typ yoga/pilates) men vi hamnade på Body Pump! Värsta biffpasset. Där vi, som ni säkert förstår, kötta sönder. Vilka karlar vi är alltså. Helt otroligt! Det var i alla fall sweet med lite träning och en dusch i deras megabraiga duschar. Dom är som stora tallrickar som vattnet kommer ifrån... I like it! Som enrique Eglesias gör. I like iiiiiiit!

Sen rullade vi hem till mig för att se klart på idol och äta kvällsfika, viktigt viktigt. Och jag måste bara lägga in en kommentar angående idol. FAN VAD SEBASTIAN KRANTZ ÄR BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG. VARFÖR SMINKAR HAN SIG? VARFÖR ÄR HAN SÅ ÄCKLIIGG... EEEEEEEEEEUW. HERRÅ SEBASTIAN! die.



Nu ska jag borsta gaddarna och se på någon repris av något random värdelöst program på tv4 play! Godnatt läsare.

Det var inte ett särskillt kort inlägg det här inte. Jaja.


Kommentarer
Postat av: Ellen

HAN ÄR SÅ FUUUUUUUUUL

2010-09-22 @ 22:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0