Crossroads



En låt som Linnéa visade mig för några veckor sen. Och NEJ, det är inte Ken Ring. Det trodde jag först, för han har snott melodin till sin låt 2000-talet. Haha, så ni vet alltså! (Tro inte att jag lyssnar på Ken Ring nu bara)

SHIT(!) vad kallt det är ute. Har precis varit ute och plockat irriterande äppelskrutt som ligger på våran enorma gräsmatta med 4 enorma äppelträd. Ett riktigt nöje! Men 9 grader visar termometern här i Sundsvall. Inte härligt alls. Men snart kan jag ta fram min fejkpäls från H&M som jag har längat efter. Men det är fortfarande lite för varmt på dagarna för att komma släpandes på en fetingjacka.

Och SHIT(!) vad jag måste plugga. Oj oj oj...  Jag har "sagt upp mig" från att vara med som ung ledare på konfirmationslägret i helgen. För mycket plugg helt enkelt! Och här sitter jag på facebook... Fokusera Moaaaa!! Bäst jag fortsätter på historiauppsatsen. Jag är verkligen kung på att skjuta upp saker. Och det är inte positivt.

Peace out♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0