Vampire red

Åh, jag och Mottilainen (mamma) hittade en så rolig sak idag på stan när vi letade efter vampyrsaker. Halloweenmaskerad på skolan imorgon för era pärskallar som glömt bort det. Vi hittade ett läppstift som hette inget mindre äääään.... VAMPIRE RED! Hur coolt? Nu äger jag alltså det perfektaste vampyrstiftet i stan. Det kan knappast bli bättre då jag ska förvandlas till en vampyr imorgon.

Mitt mål är att föreställa Jane från Twilight. Ni vet hon som är med i Voltouriklanen. Alltså, Jane är typ den ultimata vampyren. Och hon har bra klädstil dessutom. Men! Det finns alltid ett men. Jag har missat detaljen röda ögon. Men det får bli bra endå. Woohhooooo. iM tHiRsTy tOnIgHt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0