100 intressanta sanningar om mig.

SENASTE:
Dryck: tiggde lite fanta av julia
Telefonsamtalet: mamma
SMS: har mobilen i jackfickan just nu (för lång promenad dit)
Sång du lyssnade på: the funeral
Gången du grät: vet inte


HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: w00t
Har någon varit otrogen mot dig:
Förlorat någon speciell person: alltså dött? isåfall nej
Varit deprimerad: ja
Varit så trött att du somnat sittandes: Kristers eftermiddagslektioner om andra världskriget i nian var väl lite tröttsamma... Så att säga

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: hmmmm, bajsbrunt dåe... xD
färg 2: vene ^^
färg 3: ja antagligen ingen!!!!!!!!!!

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Absolut
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Skrattat så att du har börjat gråta: jaaaaaa asså hela tiden för mina skämt äger
Träffat någon som förändrat ditt liv: Återkommer!
Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja verkligen
Fått reda på att någon har pratat om dig: Fan vilket dåligt minne jag har... öhhh, eller jo det har jag!
Kysst en kompis: ja

BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: ingen ^^
Hur många barn vill du ha: Vet inte, känns ganska äckligt att föda barn. FATTA SMÄRTAN!!!!!!! lol på den
Har du några husdjur: jaaaaa nilsen :') (kattskrälle)
Vill du ändra ditt namn: Förut hatade jag mitt namn för det rimmade på toa och det var ju ganska PiNigT. Men nu skulle det ju bara va fult om man ändrade.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Hade crazzzyyy banana party!
Vilken tid vaknade du idag: 10
Vad gjorde du igår runt midnatt: var med Line och Julia
Någonting som du längtar till: Nästa helg
Senaste gången du träffade din pappa: En halvtimme sen kanse, vet inte riktigt ja är för cooool för att bry mig vettö!!
En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: Att jag inte pluggade mer på högstadiet, jag känner mig så osmart nu *sAdFaCe*
Vad lyssnar du på just nu: Slagsmålsklubben
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jaaa föfan
Vad gör dig irriterad just nu: att mamma tjatar
Vad är ditt namn: Moa Elin Teresia Östin Danielsson. Nej jag är inte från spanien men mina föräldrar gillar namn...
Singel/upptagen: singel
Stjärntecken: fisk
Kille eller tjej: Girlie girl
Grundskola: Höglunda
Gymnasie: Skvadern
Högskola: vetefaan asså.... typ Yale eller Harvard lääju bli nått av de ^^
Hårfärg: Vene värsta komplicerad och unik. Kallas brunt
Långt eller kort: Mellan...... deprimerande
Längd: 174
Vad gillar du gällande dig själv: Är glad även fast jag inte är det egentligen
Piercings: Öronen, ballt
Tatueringar: Nej, men jag vill som ALLA andra skaffa en. Det är snyggt
Höger eller vänster: partier eller? Är inte så insatt vettö (H)

DIN FÖRSTA:
Operation: Måste ha varit när jag opererade en gubbe i ett sällskapsspel.
Piercing: Orka samma fråga igen, omoget
Bästa vän: Första? Amanda och Linnea... Eller nej! Jag och Linnea hatade typ varandra när vi var små, hahaha :'). Så Amanda.
Sporten du spelade: Typ arobics, hahaha
Husdjur: en katt, som jag fick ganska sent. Så många låtsas djur har ju hängt med i svängarna
Vaccination du minns: Bra fråga, grundskolan någon gång!
Konsert: Den första riktiga som inte var smultron och sång eller liknande var Miss li, INNAN HON BLEV KÄND. Kolt som faen :P
Förälskelse: Som liten eller nu?
Alkohol du drack: Vet inte

JUST NU:
Äter du: åt PRECIS upp en omelett. Men nu äter jag inget.
Dricker du: Inget
Är du på väg att: plugga kemi
Lyssnar du på: fortfarande slagsmålsklubben
Väntar du på: Att jag ska bli arton och få göra vad i helvete jag vill.

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Man blir väl tvungen... Nej men det tror jag väl, jag vill att mitt barn ska heta Stella i alla fall.
Vill du gifta dig: Ja
Karriär i åtanke: Pilot

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon!
Kramar eller pussar: Båda, men det får bli kramar
Kortare eller längre: Längre vafan :PPppPPpppP
Romantisk eller spontan: Spontan
Snygg mage eller snygga armar: armar... hehe
Tatueringar eller piercingar: Bara det inte är en nosring så är det lugnt! Hähä, men tatueringar.
Känslig eller inte: Lagomt
Ragg eller förhållande: Ragg i ett förhållande?
Bråkstake eller tveksam: En tveksam bråkstake

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: ja
Tappat glasögon eller linser: Nej jag är ingen glasögonorm som Ellen ju!!!!
Haft sex på första dejten: Nooo
Krossat någons hjärta: med en bomb, ja.
Har du blivit arresterad: nej
Gillat din killkompis (mer än som vän): ja

TROR DU PÅ:
Dig själv: Nä jag ljuger
Mirakel: Kanske
Kärlek vid första ögonkastet: Ja
Himlen: Vet inte
Tomten: Hehe
Att kyssas på första dejten: Spelar väl ingen roll
Änglar: Vet inte... Vad är det här för svårfrågor...

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja
Vad kan du verkligen inte leva utan: stallet.se
Vad vet inte så många om dig? Jag rider!!!!!! Varför blir alla så förvånade när jag säger det

Kommentarer
Postat av: Elleeeeeeeeeeen

Tappat glasögon eller linser: Nej jag är ingen glasögonorm som Ellen ju!!!!



vafan vill du med att mobba mig?!?! buhuhuhuhuhuhuhhu :'(

2010-10-24 @ 20:29:02
Postat av: Gardkristin

Great idea make it site. Thank you.

2011-04-14 @ 10:41:38
URL: http://gardkristin.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0