Tai pei tour

Har precis varit hos mina grannar familjen Larsson och ätit kladdkaka. Mycket trevligt med grannar som bjuder på gotta när man lämnar tillbaka en miniräknare!

Just nu ligger jag i soffan och på tv går ett program på Animal planet om ormar som biter människor. En orm har tydligen attackerat en hel by med kalvar och annat smågodis. Och inte nog med det. Han bet även Antonio med ett järngrepp. Vilken orm alltså, noll respekt...

Något annat jag gör i ögonblicket är att lira tai pei mot Isabelle. Ni kanske minns i våras när vi var totalt beroende av det? Vi var så beroende så båda två brukade drömma om det på nätterna. Jag har för mig att Isa drömde att vi fick ett tai pei prov på skolan och att vi två fick MVG! Inget som förvånar mig alltså. Att vi fick mvg då, vi är ju kickaaaaass!

Det står förresten 1-1 just nu. Spännande!

LYssNNa iNN LLiiTTee ttAAii PPeeII LLååTTaaRR aaNNdd GGoo ccRRaaZZyy. HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0