Sovmorgon

Jag har sovmorgon idag, vilket är väldigt skönt! Jag har ätit frukost och gjort alla andra sysslor i en väldigt långsam takt. Man måste ju passa på! Efter skolan ska jag till Ego och jag sitter och kikar på vilka pass som är idag. Jag är sugen på streetdance men jag vet inte om jag vågar! Haha gud vad töntig jag är. Men jag får dra med mig någon av mina lata kompisar och göra det en annan gång. Det får bli vanligt gym idag!

Nu sticker jag till skolan! Ska informera om maskeraddagen imorgon på storsamlingen, ha mentorstid och sedan Kemi.

Ha en bra torsdag rAnDoMzz















Lite blandade bilder som jag gillar sen i våras och somras. Fina minnen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0