Hej

Hej hej! Just nu sitter jag och sjunger med väldigt vackert med mumford & sons. Eller egentligen skjuter jag bara upp matteplugget. Vilket inte är så bra! Och särskillt inte eftersom jag ligger efter såhääääääääääär mycket. Ni ska bara veta hur mycket plugg jag har just nu. I fredags: historiaprov. På torsdag: hundra tusen kemi uppgifter ska vara klara. Fredag: matteprov. Måndag: Konditionsprov på gympan. Nästa fredag: Kemiprov.

Fan vad deprimerad jag blev nu när jag såg det där. Hade gömt det i bakhuvudet där jag inte hittar det. Kanske dags att ta tag i skolan endå.

Bara att hålla ut så jag blir lika smart som mina klasskamrater!!! Hejdå



Sökte på school på weheartit och den här bilden kommer fram? Ser ni att det är t.A.t.U!? Det lesbiska paret som var med i melodifestivalen 2003 om jag inte minns fel. Dom fick typ all uppmärksamhet för att dom var gay. Vilket våran supergrupp Fame inte fick. Synd det där. Vi hade ju en sån sVäNgiG lÅt! Vilket minne jag har. Melodifestivalen for life!



Så glamourös Jessika var med sin pärlklänning... För att inte tala om Magnus med uppknäppt ljusblå shorta, vit kavaj och glittrigt bälte. Fäshion!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

åååh hahahahahaha moooaaaa. jag skrattar gott här hemma i soffan. du är ju bara för bäst alltså. saknar dig massa massa och du måste looooova att vi ska ses en massa när jag kommer hem snart snart snart!!!!!!

2010-10-12 @ 18:54:53
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0