Framtiden är historian

Hallå! Idag har jag varit på skolan och haft matte och historia. Fick tillbaka min historiauppsats och jag är ganska nöjd. Skönt att ha den överstökad och nu kan man bara köra vidare.... Med mera plugg!

I stort sett så har jag pluggat historia enda sen jag kom hem från skolan. Prov på fredag och jag vill verkligen klara det. Och då måste man helt enkelt plugga. Men nu har jag fått nog av den här jävla medeltiden. Alldeles för mycket Erik den tredje och Magnus stjärtskåra och Gustaf den andre adolf och krig hit och dit. Dra en gräns!

Nu åker jag till familjeområdet Granlo där min kända vän Isabelle bor. Vi ska bajsa. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej, fin blogg :D



va gärna med i min tävling om vad radiance doftar, några inlägg ner :D:D

2010-10-10 @ 15:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0