Cause it's Satur-saturday!

Hej bloggen♥. 40 minuter inne på 3e oktober 2010. Världens bästa Karin Nilsson fyller 17 år. Grattis till dig! Vad mer... Jo Zlatan fyller år, coolt som fan...

Om jag ska berätta om den 2a oktober så har jag lite mer att säga. Det var seriepremiär idag mot Granlo tror jag. Det blev 2-2 lika efter att Kajsa satte världens tjottablängare i krysset med 1 minut kvar. Grymt rolig match och en bra start på säsongen!

Under dagen har jag mest bara chillat stenhårt. Pluggat litegranna inför kemin men inte mycket. Ikväll rullade jag, Anna och Anton med hans epa till Philip! Bara en massa Spidare och skitfolk!!!!! Illa... Nej men det var en rolig kväll! Jag var hemma innan tolv vilket var väldigt sweet och duktigt av mig. Ska passa på att sova lite nu så man är redo för kemiboken imorgon! FiT fOr fIgHt

GODNATT FÖFAN!

 





Kommentarer
Postat av: carro

jävla brutttaa ;)

2010-10-03 @ 15:28:56
URL: http://carolineeolsson.blogg.se/
Postat av: hanna

du är så snygg!:))))

2010-10-03 @ 23:22:20
URL: http://hannarumm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0