4 oktober

Hola bolla!

Idag har jag blivit mördag. Av min egna klasskamrat Mattias. Helt otroligt vilken dålig stil! Och jag hann inte ens mörda mitt egna mördaroffer. The killing game on Skvadern continues...

Nej men hur är allt med er då? Här är det fint! Har lekt kompositörer på musiken, skrivit kemiprov, letat efter mitt offer, glömt gympakläder, blivit mördad, åkt buss, fikat, kolla på tv och nu sitter jag här. Fantastiskt intressant dag.

Nu kommer Sofie när som helst, vi ska åka till Stallet. Senare ikväll är det innebandyträning som gäller! Ha en bra måndag peeps♥.



Kommentarer
Postat av: Lisa

NÄÄÄÄ!ÄR DU SJÄLVMORDSBENÄGEN ELLER!!? du kan få göra om du vill, räcker att bre en smörgås för mig;) älskar när osten flyger:D

2010-10-06 @ 21:33:57
URL: http://ugglemoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0