Lördag!

Nu har jag precis tagit ett långt bad som jag verkligen behövde! Jag skulle åka ner och träna på ego. Och när jag kom dit så hade dom precis stängt. Jag tänkte inte alls på att det är alla helgona idag... Plus att jag hade ingen mobil och var iklädd shorts och en tunn hoodtröja. Kul! Så efter jag stått och tyckt synd om mig själv ett tag började jag promenaden hem till skönsmon. Och det var det värsta jag gjort! Säger vi! Men snoret bara rann, huvet dunka, jag hade ingen känsel i benen och allt var rent ut sagt förjävligt! Men jag kom hem till slut. Vilken insats!

Ikväll ska min familj på middag hos våra förra grannar. Ska bli supermysigt och säkert jättegott för dom lagar världens godaste mat! Jag har på mig coola jeans och en galeeen randig tröja. Om ni undrade alltså. Sen ska jag busa med mina kompanjoner Anna och Isabelle. Vi ska hitta på rackartyg. Buuuuuuuuuuzit!

Nej nu måste jag skynda mig att sminka mig och torka håret. Skjutsen kommer om en kvart! Ha en bra kväll♥





Moa toa och Lisa fisa på klassfesten... Under ett bord! Wohooo


Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHA asså den bilden då några hittade oss är så bra!! vem knäppte direkt på dom liksom?haha, du får skicka resten lr nått;)

2010-11-28 @ 22:53:21
URL: http://ugglemoor.blogg.se/
Postat av: Karin

JAG VILL LEKA MOAMOS! men det kommer inte bli på flera dagar för nu är det massa jul. men jag saknar ju dig och det känns så knasigt för vi är typ 25 minuter ifrån varann.

2010-12-23 @ 10:56:19
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0