Bloggar jag läser

I morse mådde jag sämre än vad jag gjorde igår. Kan bero på att jag var ute och red en timme utomhus i blåst och regn. Men i morse så åkte åkte jag ändå till skolan och gjorde ett musikprov och åkte hem sedan. Skönt att ha provet ur världen ialla fall!

Precis just nu sitter jag och dricker te och läser bloggar. Jag kan ju ge några tips på bra bloggar som jag läser förutom mina kompisars.

Niotillfem
skrivs av en tjej som heter Sandra. Man kan säga att hon lever det perfekta livet med resor och roliga fester.

HannaoJohn denna blogg består nästan bara av bilder. Resor, fester, vardag mode osv. Verkligen rolig att läsa.

StockholmStreetstyle är som ni antagligen förstår en blogg som handlar om gatustilen i Stockholm. Inspererande och bra blogg!

Myperentswereawesome är en blogg som ni verkligen borde kolla! Jag älskar det här. Folk skickar in bilder på deras föräldrar när dom var unga.



Och nu till min favorit bloggiiiiiss...

hanapee!! Världens skönaste bloggerska som desutom är från Sundsvall. Och hörni... Jag har faktiskt snackat med henne. När jag praoade på plantagen kom och fram och frågade mig en fråga om en växt hon skulle ha på sin balkong. Cooolt va! Bara därför ska ni läsa hennes blogg.

Orkar inga fler nu. Ska spela sims och dricka varm choklad. Bye bye!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0