Sweet dag!

Tjao bloggen.


Idag har varit en riktigt skön dag. Började med kemi prov och jag kunde verkligen allt, hoppas på mvg i slutbetyg! :D Sen hade vi lurre, svenska, idrott och arbetspass. Inte så farligt!

Efter skolan åkte jag och Anna till Birsta för vi var nog dom enda i hela sundsvall som inte hade varit på Brandworld. Hittade inte mycket, det var mest gymgrejer och det var ju inte så spännande. Men vi fortsatte till skopunkten och sist Ica maxi! Hahaha, jaaa. Det fanns sjukt snygga skor på skopunkten! Det hade jag verkligen inte förväntat mig. Hade en bild av att dom bara sålde tofflor till lågstadielärare där ungefär. Men det fanns massor med snygga klackar och tygskor! Billigt också, det gillar vi hurrni! Tycker även att ni ska gilla att vi köpte varsin tröja med leopardtryck på för en femtiolapp och en krämbulle för 9 spänn. SO FUCKING CHEAP :) njuter hårt.

Nu är jag hemma och har ätit middag. Det var kyckling med massa konstiga grönsaker, sås, något sorts ris och stekt svamp. Det blir ju lite annorlunda mat nu för tiden. Mamma har hittat något företag som levererar ingridienser och recept fram till dörren och sen lagar hon den maten. Hon säger att vi ska fortsätta "ett bra tag". Jag säger bara NÄR FÅR VI PIZZA? Saknar onyttig mat... :(

/moa


Kommentarer
Postat av: Karin

vad är brandworld (:? shiiiet, har ni ätit svamp?!!!! hur gick det?

2010-03-06 @ 22:15:18
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0