Min vecka

Måndag: Första dagen på jobbet som "trädgårdsmästare". Var jättenervös och orolig att jag skulle behöva jobba med någon skum typ. Men såklart vart det inte så! Hamnade med en jämngammal tjej som heter Kajsa, så det var skönt att ha någon man kan umgås med. Det gäller ju endå den närmaste månaden!

På kvällen träffade jag Line och Anna. Vi drog till Malcolm på ferre och hade en rolig kväll! Roligt att träffa (nästan) alla igen efter veckan i Egypten.

Tisdag: Efter jobbet tog jag mig i kragen och gick ut och sprang en runda. Duktigt av mig!

På kvällen blev det en grym picknik med Amanda innehållande bl.a vitlöksbröd, tonfisksallad, ägg, nachos och melon. Ett fint hejdå då hon åkte till Paris dagen efter och sen vidare till Kanada i tre veckor.



På kvällen vart det Morden i Midsummer med familjen. Myspys!

Onsdag: Jobbade... Gick ut och sprang idag igen. Vad fan gjorde jag mer?

Torsdag: Fick gäster från Karlstad. Vi grillade, kollade på Step Brothers (grym film!), lira rockband och tog det lugnt bara!

Fredag: Gästerna sov hos oss och när jag kom hem från jobbet bar det av till Sundsvalls nya äventyrsbad Himlabadet. Hur roligt som helst! Fattar inte vad ni som klagar på stället yrar i.

Ena rutchelbanan gick på 5 sekunder och grymt rolig! Sen fanns det en ström, två till kanor, utebad, klätterväggar och vanliga badhusgrejjer.

Kvällen såg i stort sett likadan ut som kvällen innan.

Lördag: Idag var det Barbro's 90 årsdag. Det = fetferre! Släkten samlades i Fränsta och det var faktiskt riktigt roligt. Den sidan av släkten är gaaanska så stor så det var många jag inte kände igen.

Jag och Max hamnade vid samma bord som några i våran ålder från Hudiksvall så det var trevligt. Sen kom det fram de kände alla i Två Backar Läsk!!! Och till och med gått i samma klass och skola. Hur grymt?



Sötaste lilltanten Barbro! Typ 1,5 meter lång. Naawww :')







Söndag: Idag har jag sovit ut rejält. Som sagt kollat på Grey's. Lyssnat på musik. Städat.

En riktig söndag alltså!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0