Lite uppdatering, javisst!

Hej bloggen!<3

Jag har kännt på senaste tiden att jag har saknat att blogga en del. Blogglusten kommer och går som ni säkert vet om alla bloggare!

Idag har jag hängt med Issa pissa. Vi har spelat rockband och planerat lite inför helgen. Vi tänkte kanske dra ihop ett gäng och åka till min stuga. Bara umgås, steka sönder (det ska bli 30+ på lördag), grilla korv och bara må! Låter underbart i mina öron. Men vi får se hur det blir. Man har ju föräldrar som ska övertalas också! ;)

Nu väntar jag på Amanda. Jag har inte träffat henne på superlänge och snart åker jag till Egypten och när jag kommer hem far hon till Paris och sen Kanada! :( I will miss my best friend alot. Så vi ska flitigt umgås ikväll med lite spagrejjer och jordgubbar! :')♥

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0