Inception, godis, moppe, sommar, chicago, rostade mackor.

Alohaaa! Ikväll gick jag, Isabelle och Frida på bio och såg den ganska så hyfsat hyllade rullen Inception. Jag kan säga att vart enda öre av de 110 kronorna var värt det. Så otroligt jävla grym film! En av de bästa jag någonsin sett, om inte DEN bästa.

Efteråt var vi helt dizzy för att vi hade tänkt så mycket under filmen. Hjärnan var helt slutkörd!







Efter bion satt vi och snackade och åt upp godiset ett tag. Sen gick Frida för att träffa Erik och jag och Isa åkte hem till Line. Där var också dom tre a:en! (Anna, Angelica och Anton) Vi lirade chicago och jag var helt värdelös, sämst. Måste träna upp mig alltså!





Alltså... vi är snyggare i verkligheten. Ja lovar! :'(



Mat är en trygghet i Antons liv. Särskillt på tjejkvällar. "Fralla, mums!" Säger han och tar en försiktig tugga.



ALIEN POWER!!



Avrundade kvällen på ett fint sätt. Fralla och hallonkräm for the muthafucking win!


Kommentarer
Postat av: Tush

Inception va grymt bra

2010-08-13 @ 08:53:49
URL: http://www.filmkritikerna.se/inception

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0