School tomorow dudes!



Ligger i soffan och slökollar på Johan Falk men sängen känns mer frestande just nu. Har inte hängt med så mycket i filmen heller.

Helgen har varit bra i alla fall! Var hos Nicole i fredags. Roligt folk och bra stämning så det var ju najs.

Igår, lördag, var jag på studiebesök på Skvadern. Sen kollade jag och Linnéa på Granlo matchen. Träffade även Amanda och Josse där. Latero kom Isabelle till mig då vi kollade på nätshoppar, åt chokladpudding, spelade x-box, snackade och kollade på One Tree Hill. Tack för kvällen honeyboney

Denna dag började jag med träning på Ego. Var verkligen skönt! Kändes som det var en evighet sen jag tränade men det var i fredags kom jag på. Haha. Menmen, efter det gick jag och Isabelle på Avatar. Antar att jag borde säga något om den? Men det tänker jag inte. Hehe, oj vad synd det hade varit om er då. Men avatar var skitbra faktiskt! SE DEN SE DEN :)

 



Gruppfoto for life <3

Nu ska jag krypa till kojjs och drömma söta drömmar. Kanske om dig, sexy????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0