Young blood

Hej, för en liten stund sen kom jag hem från Hanna. Det är typ plusgrader ute? W00t.
Vi var iaf på Barista en stund innan dom stängde. Sen gick vi till Stadshuset för att kolla om Maskinen hade börjat spela där, men det var ganska svårt att märka eftersom vi stog utanför... Haha fuck liksom.

Sen hyrde vi Syskonen Bodylairelendkjsa olycksaliga liv. Och den var läskig!!! Hata Olaf. Sen vart det lite Buzz och jag gratulerar Rumm till vinsten! Grattis grattis.

Nu nördar jag Cube Crash på Facebook och jag har slagit bl.a. Sofia Berggren's rekord idag. MOAHAHA IN YA FACE BICTH! :) Nej nu ska vi inte vara sån.

Nu ska jag återgå till det beroendeframkallande spelet och sen sova gott. Puss puss

/Moa Danielsson



Ching Chong + Retarded - Vålådalen 2010

Kommentarer
Postat av: hannis

sv: både du och olaf är söta:$ men vänta här nu, va inte jag olaf på buzz? det är inte ching chong och retarded på bilden, det är olaf och moa, smartis va?:D:D:D:D:D:D:D:D

2010-02-28 @ 20:08:02
URL: http://hannarumm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0