Morsning korsning!

Godmorgon bloggen. Jag har sovmorgon idag som alltid på fredagar. Hur härligt?! Jag och mamma har suttit och ätit frukost och pratat ganska länge, mysigt, men nu har hon åkt till jobbet. Så nu är jag ensam hemma och ska plugga in det sista till franska provet! Wish me good luck ;)

Igår kom Kaaaarin hit!
Det var jättekul att träffa henne som vanligt, det blir ju mindre ofta när det är 90 mil emellan. Men men! Vi snackade och kollade på Inglourious Basterds som i övrigt var sjukt bra!! Jag trodde att det var en krigsfilm men den hade riktigt skön humor och allting! Verkligen bra :)

*****
lätt! :D



Startar dagen med en bild på mina några classm8s som bönder! Vackert :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0