En tvättäkta söndag är förbi

Hejhej!

Började dagen med äkta söndagssysslor - plugg såklart. Finns inte en enda söndag det senaste året då jag har suttit pluggfri. Men jag kan lite mer kemi nu än igår så det är ju en bra sak.

Sen vart det Body Pump på ego med Jullan. OOOOUUUFFF!!!!(!!!!) vad jobbigt det är. Hela kroppen skakade när jag gick där ifrån, helt jävla slutkörd. Snacka om att träningsvärken väntar... Men det känns väl helt okej nu efteråt :).

Efter passet tog jag ett skönt bad med bubblor, ljus och Shout Out Louds nya album i öronen. Sååå skönt! Tror dock inte att det kommer hjälpa mot träningsvärken :(. Åt Biteline efter det vilket var mycket gott. Nu ska jag slå på en Harry Potter film och poppa poppade majskorn. Mysigt.

/Moa Danielsson



En badbild utan bubbliZzzZZZar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0