Det kommer aldrig nånsin vara perfekt, hey, men det är där jag kommer ifrån!

Halloj. Nu får jag äntligen blogga! Har längtat hela helgen men jag har knappt varit hemma. Ibland måste man bara skriva av sig. Hihi yaaay nu kör vi!

Nu tänkte jag skriva ett långt och kanske ganska ointressant inlägg om vad jag har haft för mig i helgen. Orkar du inte läsa, gör inte då det. Ditt val gangstah boii/girl.


I fredags umgicks jag med Isabelle Sundberg och Amanda. Som dom gamla goda tiderna! Vi var hemma hos Isa och hade skitroligt. Dansade till ChingChong låtar på dansmattan, busringde, spelade drömdejten och snackade. Girlsnight ftw! Smed även lite planer inför vårshowen :] muhahah! Kommer bli shetabra. Hade i alla fall en jättebra kväll. Tack för det tjejer ♥

Lördagen startade med att min pappa väckte mig kl. 09:00 för att jag skulle släppa in min katt. W00t?! Orkade inte gå och somna om efter det, så jag slängde ihop en boom-frulle och kollade på älsklings O.T.H. När jag hade legat i soffan i några timmar åkte jag ner och tränade på Ego hurtig som man är (a). Det gick riktigt bra i alla fall. Sweet med bastu efteråt också :) hehe mjau. Det jag gjorde efter det var att gå upp till Höglunda där mitt lag spelade match mot Timrå. Jag, Astrid, Isa och Ankiee satt i seketariatet och vi gjorde succé. Yay!
Senare efter middagen så åkte jag ner till Line där Stina och Frida också var. Vi åkte till Robin där det inte var så jätte roligt, efter det köpte vi godis på hemma kväll och gick tillbaka till Line där vi åt, snackade och lyssna på musik. Niklas kom lite senare också. Hela natten satt jag och Line och snackade om exakt allt. Det var så grymt skönt på ett sätt. Thanks darling I love you!

Idag var det fulla rullar till Birsta city för shopping med Line och Frida. Käkade frukost på waynes, inte dåligt gott! Jag kom hem med ett par jeans och Over-size linne från Monki. Kan visa bilder senare.

Resten av dagen har spenderats i Skönsbergshallen där jag har kollat på två matcher. Och ätit sibylla vilket var väldigt uppskattat!

Det var det jag ville säga, nu ska jag duscha och sen slå på en film. Är galet trött. PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Karin

Tyvärr moset, jag har redan bajsboken! La du märke till att jag skrev om vad jag gjorde, nöjd, NÖJD? :D

2010-02-21 @ 23:02:35
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/
Postat av: lösssss

hahahaha du är så ful!!! jag är itne kriminell:@ men du är!

2010-02-22 @ 11:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0