Dagen

Hej bloggen! Idag har jag varit hemma från skolan för jag hade ont i halsen och behövde plugga till franska provet. Det har varit riktigt skönt, hade endå två läxförhör och pardans idag så det vart väl rätta dagen att vara hemma enligt mig! Har även bakat en failad paj, hade typ hälften av ingridienserna kom jag på när jag redan hade börjat. Så jag kom på lite egna ingridienser och körde på magkänsla. Ska inte göra det igen! Haha.

Nu sitter jag och kollar på bilder från t.ex vålådalen och konf-lägrena. Går inte att kolla för mycket på dom bilderna för det är så bra minnen. Vi har verkligen haft grymt roligt vet jag! :) Har gjort 2 filmer om dom 2 sista lägrena. En är ny, hihihi.. Spännande :].



Love ya!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0