Äppelpaj i min fil?

Nu har jag skrivit klart nästan halva uppsatsen om Indien. Är ganska stolt över mig själv att jag inte har ringt någon eller haft någon annan dålig anledning att inte plugga. Jag tänkte skriva klart resten imorgon i alla fall!

För tillfället sitter jag och lyssnar på Say It Right - Nelly Furtado, gammalt och bra, och äter några skumma flingor som smakar äppelpaj. Det är så det brukar bli när pappa handlar mat!

Imorgon ska jag ner på stan med Amanda och lämna tillbaka pälsjackan till rånarna! Har dock inte kommit på den perfekta repliken för att få dom att skämmas än... Working project! Men om ni har något förslag får ni ju gärna "slänga in" en kommentar. Blir gladiZZ då.
 
/moa



Vålådalen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0