22:07 ganska mycket text.

Som sagt, första dagen på gymnasiet idag då. Det gick väldigt bra faktiskt. Började med upprop i Aulan. Och vet ni vad. Jag vart uppropas SIST av alla ettor på skolan. Trodde dom hade glömt bort mig bland alla Indalsbor och allt vare va! Men så var det inte. Jag står på mitt "mellan namn"- Östin. Som är ett efternamn. Jag vet. Det är väldigt komplicerat.

Efter uppropet gick vi till våra klassrum. Vi försökte lära oss namnen på varandra. Vilket gick mindre bra då vi är 33 stycken i klassen. Men några känner jag nog igen imorgon! Vi fick även en hel bunt med infopapper, en rundtur runt skolan och lunch. Sen satt vi i våra arbetsrum och intervjuade varandra. Ganska roligt faktiskt. Jag tror jag kommer trivas väldigt bra på Skvadern och i min nya klass!!

När jag överlevt den fruktade första-dagen gick jag ner på stan och träffade en hel bunt med folk. Verkade som 95% av Sundsvalls befolkning ervövrade in-gallerian och torget idag. Fick med mig lite underkläder, två tröjor och en ny frisyr hem. Very nice!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0