$

Some new shit!



En perfekt vardagströja från Jc, 199 kr.



Hittade denna skönhet i en skinnaffär i Dalarna på väg hem från Göteborg. Jag behövde verkligen en bra skinnjacka. Älskar den här MC-modellen! 1999 kr, Jofama by Kenza.



Den har ni sett förut vänner. Varenda en i staden har den men jag tycker den är fin. Hihi. 250 kr H&M.



Lugn, jag ska inte vara naken under. Eller ska jag det? (peddoröst) 49 kr på HMMMM, billigt!



Korshalsband från jc och sjal från H&M, båda runt 70 kr.



Underkläder från Lindex, 3 för 2 = me likey. Typ 130 kr! VILKA FYND JAG GÖÖÖÖÖR. hihi



Svarta jeanstights från veromoda. Alltid bra att ha! 149kr. Ormtights från Gina Tricot (känner mig som en galen orm i dom). 199 kr.

Nej det här inlägget har aldrig ett slut.



Sista plagget!!!!!!!!1 En transparent shortjävel från H&M, 99 kr. Tänk att man kan få en shorta för lika mycket som en taco buffé på Biteline. Jag som t.o.m tycker att tacos hemma är mycket godare.

Nu ska jag tänka här hur mycket pengar jag faktiskt gjort av med. Börjar få lite ångest. Men okej. *rÄknAR*

3214.

VÄNTA? 3214????!!!! okej. nu är jag officiellt fattig resten av livet. Hejdå


Kommentarer
Postat av: linnea

MEN GUD VAD MYCKET KLÄDER!!! avis blir ja:(

2010-08-23 @ 23:34:44
URL: http://linneaalus.devote.se
Postat av: Karin

OJ. hard shopping. gött.

2010-08-28 @ 18:09:12
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0