Birsta

Har precis landat framför datorn efter en låååååååång timme på Birsta. Jag hatar Birsta. Birsta består av fetknoppar i foppatofflor som blir ganska jobbiga när dom gnäller på allt. Tappade räkningen på hur många människor jag såg i dessa tofflor. Alla har olika färger. Hur många färger finns det egentligen? Och vem, VEM, använder dom offentligt. Bara en enkel fråga liksom.

I alla fall så var jag på Birsta som sagt. Var lite smått stressad över att jag behövde köpa kläder till nästa vecka. Ny skola, nya kläder. Men jag hittade i-n-g-e-n-t-i-g. Jag brukar alltid hitta minst ett skitplagg. Men! Skenet bedrar. Jag köpte ett par jeans-tights, en blus, en randig tröja, ett halsband och en sjal. Och ett par joggingskor ffs! Inte glömma dom glassiga joggingskorna.

SKÖÖÖÖÖNT! Ångesten försvann lite. Nu ska jag dämpa den ännu mer med lite cocosbollar från marknaden. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0