Opposite of adults - Chiddy Bang



bloggNNNN! Helloooo.

Jag sitter och råpluggar fysik just nu. Väldigt kul med ellära må jag säga. Men jag fick hem ett brev om en spets utbildning om biokemi och massa andra natur mojs idag. Dom tar in 30 personer per år, fast det finns fler utbildningar också. Någon annan som också fick det brevet?

I alla fall så säger mamma att jag kan få en schäfer när jag flyttar hemifrån. Och att läsa den där linjen i härnösand tycker jag verkligen är att flytta hemifrån. Så nu ska jag plugga arslet av mig så att jag kan få en hund!!!

ps. det ska vara en tjej och heta Jackie. ds.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: lensy

vadå flytta till härnösand??????????????????

2010-04-14 @ 21:18:04
URL: http://linneaalus.devote.se
Postat av: Paaaalm

Men moa du har ju mig. Jag är ju som en liten gullig schäfer hundvalp. Dont ya think?

2010-04-14 @ 22:27:09
URL: http://bananaqueens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0