Natt inlägg

Nu är jag hemma från en riktig myskväll hos Hanna. Vi cyklade runt lite i stan och hälsa på folk. Snacka om summerfeeling cykeln ger en! Snön kanske är kvar men det går faktiskt att cykla på vägarna.

Sen kom Grim och Niklas. Vi tog det lugnt, såg på film och snackade. Körde även sms roulette vilket var aaaskul. Men jag får lite samtal från en viss person som inte ger sig. Du kanske fattar vilken hanna????? FUCK YOU :) :) :). Jaja, det var en lyckad kväll!

Imorgon startar jag och Amanda dagen med spinning på Ego kl. 10. Snacka om hurtigt!! Sen åker jag med familjen till stugan och sover där tills på söndag. Mysipysi! :)

Ciaaaao

Moa Danielsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0