Dom bygger väggar runt om oss.

Hej fans!

Nu har jag kommit hem från ridningen där jag red Bonita. Det gick väldigt bra. Jag börjar gilla den hästen mer och mer, vilket är ganska oväntat när jag verkligen tyckte hon var en liten kossa för någon vecka sen.

Jag blir väldigt sugen på att hyra häst i sommar men det kommer verkligen inte att hinnas med :(. Har galet mycket planerat!! Sommarjobb, gf, göteborg, utlandet (vart är inte bestämt än). Men ja. Det kommer inte att hinnas med.

Tänk att ha en egen häst :O. Jag skulle knappt ha tid att sova då känner jag. Nä det får vänta tills jag blir en vuxen, rikt gift, cool, sexig, vacker, smart vuxen. Då ska det bli en Shire häst också! De är en sak som är säker. Dom är super fina.


Kommentarer
Postat av: hanna

marika har ju köpt världens finaste shire, elske:) har du sett den?

2010-04-12 @ 22:05:13
URL: http://hannarumm.blogg.se/
Postat av: Bettan

Hoho asg Vuxen?? då kommer du få vänta länge..det blir man nämligen aldrig!!!

2010-04-26 @ 19:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0