It's raining today

Hej bloggen, vill mest bara medela att jag lever idag!

Sjukan har blivit mycket värre under helgen och jag har i stort sett bara ätit två glas youghurt under tre dagar. Jag försöker verkligen men tanken av mat får mig att må illa. Igår var jag nära på att ramla ihop och svimma så då var jag helt enkelt tvungen att äta eftersom jag bara hade sovit hela dagen.

I natt så drömde jag mardrömmar och sov knappt någonting, låg och hostade upp mina lungor istället. Vilket gjorde att när jag vaknade vid 12 tiden var mina läppar alldeled blodiga och fnasiga. Härligt Moa!

Men nu ska jag ta ett bad med skön musik och återhämta mig så snabbt som möjligt. Jag måste bli frisk snart för att inte halka efter för mycket i skolan.

Men men, hoppas ni mår bättre! PUSS


Kommentarer
Postat av: E :)

KRYA PÅ DIG!<3

2009-11-09 @ 22:13:15
URL: http://genbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0