Friday

Har tränat innebandy och umgåtts med vännerna hela veckan, därför har bloggandet kommit lite i andrahand!

Jag kan berätta lite kort om dagen i alla fall;

Skolan slutade vid 11 så då åt jag jättegod (!) tacos på Höglundis och gick sen hem. Där jag laddade ipoden med ungefär 70 nya låtar, så nu slipper jag spela sönder alla gamla låtar och fokusera på att spela sönder dem nya! Mest pepp-låtar och lugna, mysiga som den här, här och här.

När det var klart bakade jag en kladdkaka tills middagen ikväll. Lennans family kommer och äter med oss! Mysigt :). Och till sist gick jag ut och sprang ungefär 3-4 km. Det var huuuuur skönt som helst, verkligen värt det. Sen däckade jag i soffan och nu är det dags att göra sig i ordning!

Puss på er ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

chill dag!:)

2009-11-06 @ 18:44:42
URL: http://genbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0