the master returns

Hej bloggen. Nu sitter jag på mitt rum med min nya laptop, en acer 5230E, eller en helt vanlig laptop kan man också säga. Jag köpte den i igår när mediamarkt hade ett jättebra erbjudande. Fast jag hade mycket hellre köpt en vit Mac! Men jag har inte dom pengarna just nu. JOBBIGT VA!? Ja det är det. Vill ha en sån nu, drömdator ju. 

Jag har märkt att det är lite svårt för mig att hitta tangenterna nu. Kommer åt caps hela tiden vilket är jättestörigt. Men whatever, snacka om i-lands problem

Om en timme är det filip och fredrik vilket jag självklart ska se.. Det måste ses! Förra veckan var det ju så grymt bra gäster, Cyntia Nixon från Sex and the City, Johan Palm, Charlotte Perelli och den där bögen från fab 5. Man kan ju undra vilka gäster som kommer ikväll men det blir säkert bra och roligt.

Under dagen har jag bara SCHTEKT! Har fått färg och det känns ju wonderful för jag har sett ut som en albino dom närmaste veckorna. Det dissar jag.........


Men hörni! Nu undrar ni kanske vad det här var, jaghar ju inte har bloggat ordentligt på flera månader.. The truth is... Jag fick en BLOGG-ATACK. Heh, nej. Jfick ett riktigt blogg-sug. Och de har jag inte haft på länge. Och jaglovar inget om upptatering i framtiden! Det kommer när det kommer:)

Nu ska jag duscha!

Puss och kram bebisar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0