B A N A N A S

Hallå hallå hallååå!! Idag har jag fikat på tant Anci & fröken Sara med Karin. Lätt mysigaste caféet i sundsvall. Easy. Det är så himla gammaldags men endå nytt och mysigt oc h modernt. Hehe. Ja, mysigt helt enkelt. OCH VÄRLDENS GODASTE GRILLMACKOR!

Just nu känner jag mig så lökig så nu ska jag nog sätta på en film, antingen harry potter eller american pie... Har lite svårt att bestämma mig faktiskt.. MEN ATTBEROPÅDET!!! Vad kommer efter once och twice???! Alltså ni förstår inte hur mycket jag har tänkt på det? Kan någon berätta för mig för det skulle vara en lättnad att slippa tänka på det hela tiden.
I've pooped ONCE
I've pooped TWICE
I've pooped .......???

Hmm.. Jävluskt irriterande...

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0