Grattis ida!

Hey! Nu har jag precis kommit hem från Ida. Jag, Anna och Lisa klev upp vid 9 i morse för att fixa frukost på sängen till Ida, som fyller 16 idag. Kände mig så jävla skabbig när jag och Lisa gick till coop. Alldeles nyvaken, morgonfrisyr, oborstade tänder, osminkad, ful som fan. Men det är ju endå idas födelsedag så. Grattis grattis grattis!
Den smarriga frullen bestod av:

En påse polly
Lättdryck
Två mackor
Psysalisar
Ett bakverk från konsum
+ljus på ovan

Det vart mysigt.

Nu lyssnar jag på lite gamla låtar, duschen kallar på mig. Sen kanske jag ska sova lite? Somnade halv 5 imorse efter att jag och Lisa hade gjort gröt. Haha!

Ha det gött


Kommentarer
Postat av: lisa

haha:) jag tycker iallafall att vi var duktiga på att göra gröt;O "hårdarehårdarehårdarehårdare..."XD hahaha jag dör.

vi hörs å ses mos!<3

2009-03-01 @ 20:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0