Rain in Charlestown

Hej vänner.

Jag har bestämt mig nu.

*SPÄNNINGEN STIGER*


Jag ska börja blogga! Woho ring tidningarna gottfolk!

Nej men sanningen är att jag ska blogga idag och kanske resten av veckan. Give it a shot liksom!? :D

Och om jag ska summera dagen kort.. Vaknade och åt en mysig frukost med min familj och familjen som vi bor hos här i Karlstad. Sen flyttade jag fläsket 10 meter från frukost bordet och la mig i soffan där jag har legat enda fram till 5 kanske. Med några undantag när jag har ätit och varit på toa.

Hemligheten är O.C - finns det något som kan binda en så mycket som en tvserie? NEJ? Dom bor i Kalifornien, dom är rika och dom är snygga. Alltså weywey. Känner mig lite lökig här i soffan.

MEN, jag ryckte upp mig från o.c-komat och hjälpte mamma med maten och cyklade iväg för att se karlstad. Det finns snygga killar här, såg faktiskt en som var lik Alex Petterfyer :)

Och till mina bebisar hemma jag saknar er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0