Pengar till mig

Jag fick nyss reda på att jag ska sommarjobba inte nästa vecka, utan veckan därpå! Hos min mormor, hon äger ett företag som säljer gräsklippare och motorsågar och sånt. Det ska bli riktigt bra för jag kommer kunna tjäna ihop pengar till en speciell sak som jag vill köpa!
Den stora nackdelen är att affären ligger i Fränsta.... Helt öde! Så jag måste tänkta ihop en smart plan för att överleva, datorn ska med! Helt klart..

Men men... Pengar behöver är alltid bra att ha och jag kan faktiskt offra en vecka av mitt sommarlov. Även om jag kommer ha dö tråkigt. Men jag kan säga att jag är glad att jag i överhuvudtaget fick ett jobb i sommar!

Nu ska jag ringa Anna för hon är ute och cyklar gud vet vart i Sverige med sin familj. Jag saknar henne!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0