blogga? blogga inte? blogga? blogga inte?

Idag har jag läst många bloggar och blivit rätt bloggsugen. Jag inser ju att jag inte kommer bli en aktiv bloggare på ett bra tag för jag gillar inte min blogg just nu. Jag är less på utséendet och innehållet. Jag skriver inte om något intressant här. Måste hitta min blogg-gengrer om ni förstår? 
Självklart så har jag funderat på att skaffa en helt ny blogg. Jag är även lite less på själva blogg.se. Devote verkar bättre och sen finns det ju många andra sidor som jag är lite nyfiken på faktiskt.
Den enkla vägen är ju att göra en ny design och vänta tills mina fingrar vill dansa på tangentbordet, hehehe.

Vad jag iallafall behöver är en nystart men dock vet jag inte hur jag ska starta om!

Medans ni väntar på min comeback så kan ni lyssna på den här mysiga låten.


MOOOIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0