090718

Hola hola :* Idag har jag badat och solat i värmen.. Sköööönt! Kan behövas spenderas några timmar i solen efter alla regniga veckor! Men det verkar ju bara bli bättre nu :D woho

Senare ikväll ska jag och tjejerna grilla i Sidsjön. Jag känner på mig att de kommer bli några svarta korvar och brinnande marsmellows :P hahaha. Men huvudsaken är ju att vi träffas för sen åker folket bort hit och dit :(..  nu när jag äntligen (!!) är hemma.

Idag har jag sett kattungar på 5 veckor också. Herregud va små dom är!! Kommer inte ihåg att Nisse någonsin har varit så liten :')

Jaja, nu ska jag duscha och göra mig klar!

Puss
/Moa



ååååh :') kissemissen



Nisse som 12 veckor kanske, jaa han har varit söt en gång i tiden men nu är han bara osocial och fet!


Kommentarer
Postat av: Monkey

nej vilken söt en :)

2009-07-18 @ 19:23:42
URL: http://www.monkeypig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0