Stadsmissionen

Heyo, jag har ett kalasbra tips på t.ex födelsedagspresenter. Ett presentkort på www.webaidshop.se, det är en del av stadsmissionen. Jag fick de av min moster i julklapp. Det finns massa alternativ på vad man vill andvända det till. T.ex

-Medecin till hiv-smittade
-En vattentank till en fattig by
-Skolmat till fattiga barn

Om ni inte förstog så går ju grejerna till olika fattiga och behövande delar av världen.Det finns jättemycket information om vilka som får det och sådär. Jag "köpte" hjälp till gatubarn i Etiopien. Min lillebror "köpte" en vattentank till en skola i Kenya. 
        Jag känner mig som värsta worldsaver'n nu :D! Så alltså, om ni inte kommer på vad ni ska ge till t.ex en förälder så är det här skitbra. Ni borde kolla in det (:

/moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0