Carl von linné gillar't

Hej bananbarn, haft en trevlig kväll? Jag har degat, lekt smart arab (läs baklänges) och lekt valross. Kul säger jag. Bästa lördagen i mitt liv so far! Blondies have more fun, jag är brunett.

Ok... Kort sammanfattning av dagen:

-Vakna, åt frulle, gick ner på stan med Anna. Läs hennes blogg! Den är fabolous. (vi gjorde den inatt)
-Köpte en tröja, jeans-tights & en tröja till min lillebror Max.

43kr
299kr
98kr

- Anlände till mitt crib
-Pratat i luren med Amanda (vi slog halva vårat rekord)
-Jag har andrat lite på designen. I'm not happy.
-Middag
-Försökt underhålla mig själv


Kände bara för att lägga ut den här bilden. Så fartig liksom. + att Amanda åker till fjällen imorgon. Jag kommer att sakna henne!

Hej då

Kommentarer
Postat av: amanda

inte den finaste bilden men men:/ kommer sakna dig med mangoraja<3

2009-01-31 @ 23:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0