Vardagsöveraskningar!

Jag älskar vardagsöveraskingar, verkligen älskar. Jag blir så himla glad, om t.ex mamma har bäddat min säng, det finns något smarrigt hemma som är köpt till mig, frukost på sängen.. Ja ni fattar!
Det jag tänkte säga var att nyss fick jag en tröja av mamma, jag blev så glad :D. Eftersom jag har barnbidraget dom här hårda tiderna så kan jag inte lägga alla mina pengar på kläder och fika längre. Det ska räcka till mer!





P.S, den här väskan fick följa med mig hem förra veckan
GT, 299:-





BYE!

Kommentarer
Postat av: anna

men moa den där tröjan tänker jag köpa!! haha jag kmr köpa den ändå :D<333 förresten bloggen blev ju AS SNYGG <3

2009-02-25 @ 18:10:36
URL: http://aoliwia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0