99 ballons

Godmorgon, eller ja, goddag kanske? :) Klockan är ju endå 12 redan. Imorse var jag otroligt trött och hängig. Så det blev ingen skola igen. Jag var rätt taggad för provet, men jaja. Missar ett ganska viktigt studiebesök hos Baptisterna. Hoppas att inte vi ska skriva en uppsats om det, då får Isabelle rycka ut och hjälpa mig! :D

Idag har jag kollat på the Wrestler, se den inte om ni inte absolut älskar solariebruna gubbar som wrestlar. Men jag såg klart den endå, är inte så sysselsatt annars. Blir rastlösare för varje minut, man blir lite desperat. 

Jag har kollat på Oprah också, jag grät så himla mycket! Dagens avsnitt handlade om 12 mirakelbarn som Céline Dion hade hjälpt. Jag vart ritkigt berörd. Särskillt av en familj som fick en son med jättemycket problem. Ingen trodde att han skulle överleva, men han klarade endå 99 dagar. Ska kolla om jag hittar det klippet på tuben för ni borde se!

Puss


UPPDATE, jag hittade filmen. Pappan har fört en videodagbok. Det är den man får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0