19.02.09

Hej gosar, hur är det (:?
       Har nyss mysigt med Nils i soffan och kollat på Life of Ryan. Han är snygg. Som Isabelle =), nu vart hon glad att jag nämnde henne (enligt magkänslorna) eftersom hon vill att jag ska blogga om henne. Det vill Fritösen också, så det blir nog nått inlägg framöver där dom är med :D. Status, u know!

Nu borde jag egentligen plugga franska, prov imorgon. Känns inte riktigt bra. Men min kära mamma har hjälpt mig idag även om hon inte kan franska. Sen nästa vecka ska jag ha skrivit en engelska uppsats som Canada, Biologi-prov om huden, muskler & skelett, sen nästa torsdag är det ett S-T-O-R-T So prov om kristendomen. YES! Kan det bli bättre?

*En sak som är bra, är att imorgon kommer barnbidraget! 1000:- in på kontot. Katching! Fast det tar nog slut imorgon också... Känns lite trist. Jag hade iallafall tänkt att köpa

-en väska
-en jeans eller skinn jacka (vad tycker du?)
-ersätta isabelle's tröja som jag råkade förstöra med blekningsmedel
-tights
-bio

Det är egentligen inte så mycket. Men det är saker som jag verkligen behöver. Iallafall dom 3 första!

Simma lugnt!



Dom här tjejerna har STOLT klarat av alla fjortiskriterier på Höglundaskolan. Grattis Anna & Hanna!

Kommentarer
Postat av: amanda

JeansJacka(Y)

2009-02-19 @ 19:43:50
Postat av: Karin

gosar? gosar? haha gosar?

jeansjacka utan tvekan. skinnjacka är tråkigt, snyggt, men tråkigt. Dessutom är det så jävla dyrt om man inte köper faaake.

2009-02-20 @ 16:08:17
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har förgyllt min kväll moa:DD

2009-02-20 @ 18:21:35
Postat av: anna

haha bilden xD

2009-02-22 @ 22:19:58
URL: http://aoliwia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0