Torsdag

Cha Cha alla bloggläsare! Hehehehehe :))

Nu lyssnar jag på världens sämsta spellista som jag och Karin har gjort! Det är bara Hits for kids låtar som man älskade under 90 talets gyllende dagar. Lyssna här. Till er som inte har spotify... Er tycker jag synd om! Det borde ni skaffa snabbt för att kunna lyssna på den här spellistan, det enda rätta!

Idag ska jag först träffa Anna lite, hon och Rumpan åker till mallis imorn... Värst vad alla mina vänner åker långt bort från mig :'(. Men hon är ju hemma om en vecka så det är väl något man kan överleva. Hon har lovat mig att köpa m&m's åt mig!!! YEAAAHHH! Moa gladare :)

Jag berättar senare vad som händer ikväll =).

Lite dampigt inlägg men whatever, ni älskar mig endå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0