hemma igen!

Nu är jag lite halvstressad för jag ska ner på stan och träffa lite kompisar och sen ska vi vara i hamnen och sen åker vi hem till Hanna. Men vi får väl se hur kvällen blir! Det är väldigt skönt att vara hemma igen, även om jag åkte igår-morse (för att jobba hos mormor i fränsta). Men jag berättar mer nån annan gång för nu är det bråttom

Måste sminka mig och torka håret nu babes!!




Bara jag som haft den här sjukt jobbiga låten på hjärnan hela dagen? Nu är jag iaf inte den enda, mohaha!

Puss

Kommentarer
Postat av: josse

verkligen! :)

2009-08-08 @ 18:40:09
URL: http://josefinenylander.blogg.se/
Postat av: hannis

sv: hihi eller hur :D

2009-08-11 @ 12:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0