Gatufest 09 (på gatan)

Har nyss kommit hem från en mysig kväll med lek, mat, film och prat med grannarna. Vi kastade lasso, spelade boule och kastade pil i spöregnet. Det var drygt men annars var det ju roligt. Älskar våran gata alltså! Vi är typ 10 stycken barn i ungefär samma ålder. Så det kan man ju vara glad för, att det inte bara bor pensionärer på gatan! :D Vi hade väldigt kul iaf. Hann dock inte ringa numera skåne-Karin ikväll, men det ska jag minsan göra imorgon ♥.

Btw, mormor har hittat en fjällräven jacka (MARINBLÅ SOM JAG VILLE HA) hemma hos henne. Som nu är min om den passar..! Storleken är kanske lite överdrivet stor men jag bryr mig inte, bara den inte hänger till knäna. Man kan ju alltid ha den uppknäppt! Ska övertala mor min att skjutsa mig fram och tillbaka till Fränsta imorn. Moa. Glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0