04:14

Omg, är klockan så mycket redan? :O Vad gör jag uppe egentligen? Men jag kan sova imorgon istället. Kommer säkert regna endå och då kan man lika gärna sova bort några timmar. Hatar regnet och kylan just nu. Så grymt äckligt kallt och grått! Väck mig när nästa varma sommar är här igen, tack! Det är lidande på hög nivå att åka vara ute över huvud taget.

Men vet ni? Jag tränade med nya innebandy laget ikväll.  Det känns väl sådär att hoppa in i divition två laget för på något sett så känner man sig inte välkommen där. Dom är ju nått år äldre men endå. Det kanske kommer om ett tag kan man ju hoppas på :D. Har ju endå alla mongon med mig från det klassiska SKM laget, så otroligt skönt lag! The best bitches.

Efter träningen åkte jag och Line hem till mig så jag kunde duscha. Sen åkte vi till Cia där Erik, Markus och Sjöberg också var. Vi kollade på film och myste på. Jag halvsov lite under hela filmen (a) men alla var trötta satt jag tror inte jag var den enda faktiskt. Sen kom Hampussy också. Nästan hela crewet samlat alltså! Sällan de händer liksom ;D. Or not. Kom hem runt tolv och då hade mamma köpt cola till mig så det gjorde min kväll! Kanske därför jag inte är trött nu? Där har vi det

Men ska krypa ner i min feta säng nu och tänka på alla er som inte har en så stor och skön säng som jag! Synd om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0