Helgen i korthet

Ååå vad irriterande! Jag hade skrivit ett inlägg som var rätt långt också kom Nisse och hoppade på musen så allting försvann! Han kliver hela tiden på tangentbordet, river ner vaser, springer iväg med korkar, klöser på blommor och kläder och biter mig! Någon som vill ha honom?.. Nej, okej. Jag ångrar mig. Nu sitter han på mina axlar och kurrar och stryker sig =), lilla nisse kisse.

Btw, förlåt för den dåliga uppdateringen under helgen. Jag har varit lite upptagen och inte haft någon större lust att blogga. Här kommer iaf en kort sammanfattning av helgen eftersom Nisse förstörde den långa;

I fredags var vi några hemma hos Grim. Trevligt trevligt, vi gjorde inget särskilt men vi hade roligt ändå :). Stina och David sa att mitt hår luktade schampo, haha:P. Iaf så sov jag och Isa hos Angelica efter det.
    Igår Gick jag, Isa, Frida & Angelica ner på stan för atr leta efter presenter till Line, som hade en försenad-födelsedagsmiddag på kvällen. Våra fynd: En godis-BH, hårinpaktning, choklad och trosor! Haha, det första var inte så seriöst. Men han som vi köpte den av var jätteskum. Han frågade om Isa skulle ha på sig den direkt. Sen sa han att hon hade mycket gott att knapra på nu på kvällarna. Han var stenseriös också. Vi gick rätt snabbt därifrån :P.
    På kvällen så beställde vi hem Biteline och hade jättemysigt. Grim kom senare. Vi gick hem till honom vid 24.15 kanske. Vi gick hem från honom vid 00.30 tror jag :). Tack för en rolig kväll tjejer:D.. Och grim!

Jag kanske lägger in bilder senare!

Puss o kram / monalisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0