Love mondays

Hej bloggen =)

Idag är de måndag och det är en av dom bästa dagarna på hela veckan! Hehehe. Sovmorgon och slutar 13.50, ååå vad jag älskar de. Bara tre lektioner på hela dagen och de är ju väldigt skönt. Även om det är Matte, SO och engelska så gör det ingenting för man slutar ju så tidigt endå :D.
    Nu har jag städat lite på mitt rum och väntar på Nirak. Vi ska åka på ridningen sen och jag hoppas verkligen att jag inte får rida Kakan. De känns som jag bara sitter där som en fjärt i rymden och hon gör som hon vill. De är inte kul och förrförra gången var jag så arg så jag pratade inte efteråt. Haha, lite lättstött man är :P.

Men här kommer iaf några av alla JÄTTESERIÖSA bilderna från konflägret...

                   
line och frida                        olof, grim, isa, eric & emil   jag och angelica                 olof
                   
jag, bettan & acilegna        eric, emil och rebecca       a.a, i.w, f.n, l.a och f.b         isa och frida
              
shaky bild på mig & olof    line, me & olof                     isa westerbring                    killarna ;)
                     
haha, fresh. favoriten isa   olof                               jag och lilla frodo                 jag, angelica, grim, frida & line
                 
angelica i regnet       emil och erik                          line och eric                          eric och olof
              
eg knäppte på sig själv     rabbing och rebecca          angelica & felicia                 olfo bolfo
               
haha den där va fin :D        lee-britts skor (lines)         i tältet :D                                  foppa-snygg var ja och frodo
         
sandra xD                  lovisa & emma          julina


Hehehe, de var inte lite bilder men jaja. Säg till om ni printar dom

Nu måsta jag ner till kylskåpet för magen kurrar efter något smarrigt.

Ha en bra dag/ mosan

Kommentarer
Postat av: frida

snygga bilder :D

2008-09-08 @ 17:01:27
URL: http://flcen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0