yesterday

Igår efter träningen så var jag ju med Isabelle och Amanda som sagt. Vi hade jättekul. Vi färgade Amandas hår och det vart skitfint. Vi färgade med Schrazkopf natural & easy 580, mörkbrunt kan man ju också säga :P. Det vart jättelyckat. Hon vart nöjd och vi vart nöjd. Jag hade ju inte färgat förut, så hon var väldigt orolig för att jag skulle förstöra hennes hår. Men pappa sa att hon fick låna hans rakapparat om det vart fel. Jag kan ju säga att hon vart mycket lugnare då :D. Efter det kollade vi lite på Borat, hehe, sen gick vi ut i husvagnen och höll på. Vi somnade vid 4.30. Vi var så himla flummiga och konstiga då. ett-två-treeeee, hahaha ni fattar inte :P.

Imorse klev vi upp och åt fruktsallad. Sen rullade vi ner på stan. Köpte en kofta & en väska secondhand. Kommer inte ihåg vad affären hette, var det Erikshjälpen? Sen fikade vi på Chocolate house. Jag var vrålhungrid och köpte Tomatbröd med Kyckling Curry röra, mmm. Svingott.

FÖRE



 



EFTER




SNYGGT VA :D adnama valde att vara anonym, hehe.

Jag får nästan lust att tona mitt hår mörkare. Jag har brunt med ljusa slingor i från början och sen vart det väldigt solblekt i sommar. Jag trivs med min hårfärg, men det vore ju väldigt kul med förändring. Kanske inte lika mörkt som Amandas men snäppet ljusare kanske. Det är ju så fint med mörkt hår till vintern =)

puss



Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Kul att du är med, lycka till:)!

2008-09-20 @ 18:20:29
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0